СЕДМА СРЕЩА
Училищна лаборатория
26 октомври 2019, събота, 10.00 – 17.30
Тема:
Насилието и децата. Как интерпретираме в контекста на образователната институция?
Място на срещата: София, ул. Лайош Кошут 28
Училищната лаборатория на СИЕН – България и на Българското общество за лаканианска психоанализа (БОЛП) Ви кани да участвате в седмата среща в пространството за разговор върху различните практики и решения, чрез които учители, психолози, ресурсни учители, логопеди успяват да бъдат партньори в срещата между детето, родителите и образователната система. Опираме се на нашата професионална позиция, белязана от теорията и практиката на приложната психоанализа, ориентирана от учението на френския психоаналитик Жак Лакан.
В тази есенна среща ще погледнем към нашата практика и ежедневни срещи с децата в образователния контекст с въпроса за това как интерпретираме детето и насилието като за отправна теоретична точка ни служи текста на Жак-Ален Милер „Деца насилници”, който може да прочетете на електронния адрес на БОЛП ТУК
Очакваме Ви!
Може да заявите предварително желанието си за участие на адрес: bolp-info@sbpl.bg
Вход: 10лв.
Таксата от 10 лева се заплаща на място, преди започването на срещата или по банков път, след заявка на електронния адрес на БОЛП
Първа инвестиционна банка IBAN:BG 51FINV91501015880014
BIC: FINVBGSF /основание за плащане – такса Училищна лаборатория/
Водещи на срещата: Десислава Иванова и Анет Маринова
Модератори:
Евгений Генчев, психиатър, психоаналитик, председател на БОЛП, член на НЛШ/NLS и САП/WAP;
Весела Банова, клиниен психолог, психоаналитик, член на БОЛП, НЛШ/NLS и САП/WAP;
Теодора Павлова, клиничен психолог, психоаналитик, член на БОЛП
Ангелина Даскалова, клиничен психолог, психоаналитик, член на БОЛП
ПРОГРАМА
09.45 – 10.00 Регистрация
10.00 – 11.30 Въвеждаща дискусия, ориентирана от темата „Насилието и децата. Как интерпретираме в контекста на образователната институция?”
Десислава Иванова, клиничен психолог, психоаналитик, председател на БОЛП, член на НЛШ/NLS и САП/AMP
11.45 – 13.00 „Тормозеното дете” – Анет Маринова, училищен психолог
13.00 – 14.30 Обедна почивка
14.30 – 15.30 „Съпровождан – когато детето с присъствие и действие води по своя път, а възрастните съпровождат” – Людмила Павлова, училищен психолог
15.30 – 16.00 Почивка
16.00 – 17.30 „Детето, което забравя” – Илиана Николова, училищен психолог